maandag 9 december 2013

stress less


Afgelopen maandag had ik een rottig sportavondje, het voelde niet fijn. Naar mate de week vorderde kwam sinterklaas voorbij at ik veel en vooral slechte dingen en toen het eenmaal weekend was kreeg ik een buikgriepje voor mijn kiezen. gesport: 1 x ipv 4 x in de week. Dat betekend nog een paar weken lang spierpijn als ik eenmaal weer voet zet in de sportschool. Een lastige bijkomstigheid is stress, te veel in mijn hoofd dat ik moet doen en te weinig tijd. Daardoor voelt sporten als een verplichting die te veel tijd kost. Zondag heb ik dus tijd gemaakt voor mezelf, ik heb niet gesport ik heb een lijstje gemaakt met dingen die me dwars zitten. Grappig genoeg stond het lijstje vol dingen die ik graag gedaan wou hebben maar geen tijd voor kon vinden. Ik ben achter mijn computer gedoken en heb de hele ochtend deze klusjes opgelost. Waarna ik als een bezetene het huis heb schoongemaakt (is toch ook een beetje een work out). Vanmorgen werd ik wakker, ik wist dat ik mijn motivator Marit moest bellen maar zodra ik haar voicemail insprak merkte ik het al ik had weer zin om te sporten en zin om te bewegen en gezond te leven. Simpel weg omdat ik mijn hoofd heb leeg gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten