maandag 23 december 2013

Drop it like a squat!


Na mijn mentale-mindset-change werd ik zaterdag ochtend wakker gemaakt voor een gezond ontbijtje. Dus geen boterhammen met kaas, maar met kipfilet en kokossap. We hebben de hele dag klusjes gedaan en wat rondom huis gerommeld. Om vier uur stapte wij in de auto naar den Haag toe. Een goede vriend heeft daar een grote sportschool waar we heerlijk met zijn drietjes konden trainen, even tien minuutjes ingefietst, mee gedaan met tien minuten active stretching en toen begon het, leg curls, wat arm oefeningen en daarna squaten! Mijn favoriet in de sportschool, ik vind het heerlijk om mijn hele lichaam te voelen branden bij de laatste squats uit mijn serie. Hoge hartslag, rode kop en zuchtend en steunend de laatste keren om hoog komen. Het alleen trainen was een feest, ik ging dieper dan anders en was ook veel gemotiveerder het meest mogelijke er uit te halen. Dus vanmorgen weer met goede moed begonnen en bedacht dat ik vanavond mezelf ook nog maar eens aan een paar serie squats waag. Iemand ervaring met de squat challenge?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten