maandag 2 december 2013

ideeen

Een paar weken begon deze levensgenieter langzaam aan haar eet gewoontes een beetje om te gooien. Geen crashdieet meer, geen vol-snaai-avonden maar gezonde voeding en duurzame koolhydraten. Dit klinkt misschien lastig maar mijn doel is dan ook niet binnen een paar weken resultaat te zien maar om structureel iets te veranderen. Ik ga 2 x in de week naar de sportschool en doe 1 x per week iets aan cardio op bijv de racefiets. Om mijn doelen niet te zweverig te laten zijn liet Marit mij doelen stellen; In September de Mont Ventoux op fietsen. Als tussentijdse doelen wil ik een keer op de fiets naar een leuk festival en stappen maken met mijn conditie. Om mijn poging gezonder te gaan leven eens goed vast te leggen ben ik deze blog begonnen en via een fotodagboek probeer ik jullie een kijkje te geven in mijn dagelijkse (nieuwe) gewoontes. Het eerste fotodagboek kan je waarschijnlijk hier zaterdag terug vinden. Hebben jullie nog tips en adviezen? Ik sta altijd open voor nieuwe input!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten