vrijdag 20 december 2013

Lets get this thing started

Zo ik ben weer opgeknapt, na dik drie dagen ziek te zijn geweest behoor ik weer bij de levende. Afgelopen dagen weer een beetje aangesterkt en nu weer klaar voor een gezond weekend. Donderdag avond moest ik op jurkjes jacht voor een bruiloft eind januari. Toen ik in mijn ondergoed in het TL-licht van het pashokje stond kon ik wel huilen. Wat ben ik ontzettend aangekomen de laatste 4 jaar. Ik stond met afgezakte schouders, een BH die echt aan vervanging toe is en een hangbuik. Waar is in hemelsnaam die buik vandaan gekomen. Toen ik eenmaal de 10 jurk aanhad ontdekte ik een putje in mijn armen toen ik mijn huid samenkneep zag ik dat ik cellulitis op mijn armen had. Na jaren niet kunnen sporten zijn mijn armen gewoon bedekt met sinaasappelhuid. Dit kan niet de bedoeling zijn!

Verdrietig verliet ik zonder jurkje het pashokje. Het moet nu over zijn met het zelf medelijden en echt in gang schieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten