maandag 9 december 2013

Kokosolie voor je lijf

Ander halve maand terug kocht ik online een pot kokosvet. Het kokosvet word bij een temperatuur van 25 graden Celsius en is heerlijk om in te koken. In een ander blogje zal ik je de voordelen vertellen van het eten van kokosvet. Afgelopen weekend heb ik helemaal niet gezond geleefd maar heb ik de tijd genomen om te ontstressen en wat helpt er nou beter dan een massage. Mijn spieren rond mijn schouder bladen en nek zaten zo vast dat ik al dagen last had van tintelende vingers en handen. Omdat we geen massage olie in huis hadden liet ik mijn nek en rug masseren met pure kokosolie, geen toegevoegde kleur of geurstoffen en heerlijk voedend voor mijn huid. Puurder kan bijna niet en mijn huid voelt baby zacht. Omdat kokosolie mijn nieuwe magie is gebruik ik het zowat voor al mijn droge lichaamsdelen. Als ik last van een geïrriteerde hoofdhuid heb geef ik het een masker van kokosolie en argan olie. Last van droge voeten vet ik ze voor het slapen gaan in met de olie, en een droog gezicht door de gure wind? Kokos olie. De olie trekt namelijk super snel in de huid en geeft geen frituur-vet-gezicht. Kortom niet alleen goed voor de binnenkant, ook heel fijn voor de buitenkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten