donderdag 5 december 2013

Sport lekker..

Maandag was niet de fijnste werkdag ooit, maar ik sprong in mijn auto. Opende de koelkast en vond daar een eiwit shake die speciaal voor mij was gemaakt, even snel omkleden en rennend naar de sportschool ( dit klinkt sportiever dan het is, ik woon namelijk 200 m van de sportschool vandaan). Ik had niet bepaald zin in cardio dus beperkte mijzelf tot de noodzakelijke 10 minuten op de fiets waarna ik mijn krachttraining begon. Toen ik mijn buikspieren wou trainen merkte ik op dat ik naast weinig zin, ook niet echt lekker in mijn vel zat. Ik verzuurde heel snel en eigenlijk alle oefeningen deden zeer aan mijn spieren. Toen ik twee jonge meiden heel fit en strak op de crosstrainer zag sporten alsof ze niets anders gewend waren daalden mijn moraal naar een diepte punt. Ik trooste mezelf met de gedachten dat ik straks met een bord eten op de bank naar Homeland mocht kijken. Ondanks de teleurstellende training sliep ik die nacht wel opmerkelijk veel beter. Heeft dat "sporten" toch nog een beetje positieve uitwerking gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten